2015. január 4., vasárnap

Szeptember 9., Kedd

Uncsi nap. Az összes ami történt, hogy próbáltunk, mint az állat táncon. Vagyis... Mégis volt valami. A döntésem megingott. A zene és tánc órán. Írom:

A suli után Mike elkísért az órámra. Mondta, hogy ott fog várni az épület előtt fél nyolckor, hogy ne kelljen Gerettnek értem jönnie még röpi után. Bementem az épületbe, majd átültüztem. Ahogy beléptem a próbaterembe hirtelen feltűnt az óriási csend. Mindenki kezében egy, vagy több kotta volt. A tanárunk hirtelen odafutott hozzám, odaadta nekem is a papírokat, majd leültetett. Ezek után mély levegőt vett, és belekezdett.
 -Srácok, van egy rossz hírem. Most szombatra mindenkinek meg kell tanulnia a szöveget.
 -Miért?- kérdezte hirtelen Nesszi- Csak jövő héten lessz a döntő! Ezen a héten elmarad a show!
 -Épp ez az. Nem tetszett a nézőknek, hogy egy héten elmarad a Follow your star. Ezért a műsor szerkesztői úgy döntöttek, hogy ezen a héten mi fogunk fellépni a versenyzők helyett. Mondom a felállást: A műsort az egyik közös produkcióval kezdjük. Sam Smith-től a Stay with me-t fogjátok énekelni. Ebben a számban ti adjátok a hangszeres aláfestést. Ezután következik Cody és Elliot előadása, akik Ed Sheeran: Sing című dalát fogják előadni. A fiuk után jön Nesszi és Kim, akik Ella Henderson-tól a Ghost-ot fogják elénekelni. Utánnuk megint csak egy lányos csapat jön. Zsófi, Nika, Beri, Timi, és Karolin. Ti a One way-t fogjátok elénekelni One direction-os feldolgozásban. Hogy most már ne lányok legyenek, jön egy fiús csapat. Dylan, Andy. Ti David Guetta: Dangerous című dalát adjátok majd elő. Most Cody következik. Avicii-től a Lay me down-t fogja elénekelni. Most ezek után következik az a produkció, ami szerintem a lehető leggyönyörűbb lessz. Andy és Kim!- itt hirtelen megakadt a tekintetem Andyn, és láttam, hogy ő is hirtelen rámnézett. Nem úgy, hogy ,,fúj! vele aztán nem duettezek,, , nem is úgy, hogy ,, ezaz! Egész életemben erre vártam!,, . A tekintete közömbös volt. Lehetett látni a szemeiben, hogy valamin nagyon agyal.- Ti a Say something-ot fogjátok előadni, a Great Big World és Christina Aguilera feldolgozásban. Megint Nesszi következik. Te Lucy Hale-től a Bless myself című dalt fogod énekelni, úgy, hogy Cody játtszik rajta neked szólógitáron, rendben?
 -Benne vagyok!- jelentette ki
 -Most már a vége felé haladunk. Még jön két dal. Az utolsó előtti dal-t Kim, Nesszi, Beri és Beka énekli, amiben talán a legtöbb és legnehezebb koreográfia lessz. Little mix: Change your life-című dalát fogjátok előadni sok táncossal. Az utolsó dal egy filmzene lesz. Ebben egy nagyon régi tanítványom fog segíteni. Veletek egyidős, sőt talán ismeritek is. Ő nem táncolt sohasem, csak énekelt. Aszt viszont baromira jól tudott. Mike, kérlek bejönnél?
 -Szasztok!-lépett be a terem ajtaján Mike. Igen, az a Mike, akinek most karate órája kéne hogy legyen. Nem tudtam hogy énekelt. Már a felvételizés elől is nagyon elzárkózott. Majd lessz miről beszélgetnünk hazafelé.
 -Mike, kérlek ülj le, és mondom is az utolsó dalt. Demi Lovato és Joe Jonnas: This is our song című dalát fogjátok előadni. A fő szólamot Mike és Kim fogja duettben énekelni. Andy és Cody gitározik, a díszlet, mintha egy tábortűz körül ülnétek. Ez a dal előtt, hogy legyen időtök átöltözni, a zsűritagok is föl fognak lépni, egy az általuk írt dalszöveggel és dallammal. Annyi szabadotok is lessz minden harmadik dal után, hogy a reklám ideje alatt gyorsan kisminkelnek titeket és átöltöztök. A dalok után még lesz egy kis beszélgetés a műsorvezetővel, azaz a koncert főszereplői fognak nyilatkozni a finalistákról, és hogy kinek szurkolnak közülük. Érthető a menetrend?
 -Minden világos, mint a nap!- mondtuk kicsit monoton hangerővel.
 -Rendben. Akkor holnap és csütörtökön énekpróba, pénteken táncpróba és szombaton a Tv épületében főpróba. Mehettek. De holnap gyertek fél háromra, úgy, hogy megtanuljátok a szöveget és hogy csak kilenckor mehettek haza. Sziasztok!
  Kimentünk az épületből. Én odafutottam Mike-hoz.
 -Miért nem mondtad, hogy énekeltél valamikor?
 -Mert. Csak rossz emlék.
 -Oké. Annyira elítélted a  zenét, most meg így be válalsz valamit? Akarom tudni, hogy mi volt ezelőtt.
 -Biztos?-erre csak bólintottam.- Rendben. Ugye tudod, hogy én amerikából származok. Mármint amerikai magyar voltam.  Ott volt egy karate versenyem 5 éves korromban. Megnyertem a első fekete övemet. Teltek az évek, és mindig nyertem. Egyszer egy rendező felfigyelt a tehetségemre, és beajánlott egy meghallgatásra, ahol énekelnem kellett. Nem kaptam meg a szerepet, viszont a Disney-nek kellett egy kisgyerek, aki tökéletesen tud énekelni. Ott voltegy rövid ideig szerepem, ahova kellett a karate tudásom is. Ahogy nőttem, már a sorozat forgatói kezdték megunni, hogy mindig csak én játtszom ezt a karaktert, így kitaláltak egy újj karaktert a műsorba, így hát nem kellettem nekik. Azóta nem énekeltem. Ennyi.
 -Hát, örülök, hogy el mondtad. Klassz, hogy veled fogok énekelni. Amúgy, ha velünk fogsz próbálni akkor hogy mész karatéra?
 -Ezen a héten kihagyom. Viszont a jövő hetemet már nem adom a zenének. A karate az én ,,zeném,,.
 -Értem. Akkor megyek is haza. Asszem ma mégis elmegyek egyedül.
 -Ez biztos?
 -Persze. Ki van már minden világítva. Holnap találkozunk!
 -Akkor holnap.
 -Holnap.-intettem neki és elindultam hazafelé. Biztonságképpen felhívtam Gerettet, hogy indul e már haza, mert ha nem akkor nem várom meg a bevásárlással. Azt mondta, hogy találkozunk a Tesco előtt. Amikor már az üzlet környékén jártam, megláttam szembejönni Gerettet. Gyorsan sikerült bevásárolnunk, meg minden. Aztán csak siettünk hazafelé, mert nekem még meg kellett írnom a házit és megtanulnom a szövegeket, Gerettnek pedig le kellett másolnia rólam a házikat. Nagyon jó program. Miután megcsináltam ezeket, elmentem zuhanyozni. Megvacsoráztam, és felfutottam a lépcsőn a szobámba. Gyorsan felnéztem a facebookra (az én oldalam állt), amikor megpillantottam egy képet. Írom, hogy hogyan jelent meg:
Koda Aria feltöltött egy új képet
Az osztályom röviden jellemezve
A képet az egyik fiú készítette az a-ból egy padra felállva az osztályunkról. Mindenki rajta volt és mindenkihez egy szavas jellemzés kapcsolódott:
Zsolti: barom
Jörg: looser
Rebeka: csipkerózsika
Bianka: hibás
Zsó: aszisztens
Paty: kívülálló
Mike: helyes (én hozzáfűznivalóm: teljes mértékben igaz!!!!!)
Máté: nagyképű
György: hátsófeltáj
Klarissza: pancser
Vanessza: lejártlemez
Gerett: helyesAustin (én hozzáfűznivalóm: ő csak Gerett! A szüleink hibája, hogy különlegessé akarták tenni az Austinnal. Egyébként az ikrem, és úgy mint én, ő is jól néz ki)
Kim: tehetségtelen fruska (én hozzáfűznivvalóm: 1. ez már két szó, 2. mi az hogy tehetségtelen? nála jobb vagyok!, 3. a fruska hozzá képest lenne enyhe kifejezés. Hozzám ez azért durva!
Andy: herceg
Aria(én) : a királynője

Ez a néhány kis megfogalmazás nálam nagyon kicsapta a biztosítékot. Csak annyira, hogy az ágyam mellé ledobtam (durván, kicsit behorpadt az alja! upssz!). Bár tudtam, hogy nem érte meg Riáért kárt tenni a holmimban, de azért tényleg kihozzott a sodromból. Végül eléggé idegesen mentem aludni. De mielőtt elmentem volna, megmutattam Gerettnek az ,,Austin,,-t. Ő is megcsonkította emiatt a laptopját. Na mindegy.

A nap kiemelkedő pontjai:
Zenesuli - wáá! Duettet fogok énekelni Andy-vel! Aminek meg pláne örülök, hogy Mike is beavatott a zenéhez fűződő viszonyába. ez azért jól esett. Meg vele fogom énekelni a záró számot. Ez is öröm!
Ria listája - na ez azért sok! Mindenkit leminősít, csak magát nem. Nagyon szánalmas!
Nesszi dala - nagyon jó lesz! Láttam, hogy hogyan néz rá Cody mostanában. Na meg Cody se csúnya. Nesszi meg pláne nem. Drukkolok nekik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése