2014. november 12., szerda

Augusztus 31.,vasárnap

Augusztus 31., vasárnap

Ez az első bejegyzés a naplómban. Eddig valahogy nem vitt ré a lélek, hogy naplót írjak, de most hogy elkezdtem nem bántam meg. Reggel nagyon korán fölkeltem. Mivel még senki nem volt ébren, ezért nem nagyon akartam kimenni a szobámból. Ma délelőtt volt a gólyanap. Ezért bekapcsoltam a tévémet és miközben néztem a reggeli showt fölöltöztem (farmer, zöld póló, fekete Converse) és egy natúr sminket kentem magamra.
Kimertem jelenteni, hogy nagyon jól nézzek ki! Tipikus szerencsém, hogy ritkán jönnek ki rajtam pattanások és gyönyörű kreol bőröm van. Nem mintha dicsekedni szeretnék, csak így adta a sors. Mellesleg a kilókkal sem kell küzködnöm, de anorexiás sem vagyok. Amire elkészűltem, már mindenki ébren volt és már reggeliztek is. Én is megettem az adagomat, de sietnem kellet, nehogy elkéssem a programot. Mentem a mosdóba elkészülni, mikor láttam, hogy az ikrem nézegeti a ,,mellszőrzetét,,(igen, azt a teljesen láthatatlant). Annyira undorító volt, na meg mindketten siettünk suliba. Kihajtottam őt a fürdőből azzal, hogy mindjárt megyünk, azután gyorsan fogatmostam és fölmentünk a deszkánkért, majd azzal indultunk el. Mivel két felől lehet menni a suliba, ma direkt külön mentünk, mert cikik vagyunk egymásnak. Persze az osztályba is ugyanoda megyünk, de mind egy.
Útközben láttam egy srácot aki épp a deszkájával indult el. Odamentem hozzá.
-Szia! Merre mész?
-Szia! Éppen a gólyanapra megyek és menőnek akarok kinézni
-Értem. Én is oda tartok. Amúgy Kim vagyok.
-Én meg Mike. És, melyik osztályba fogsz járni?-kérdezte kedves mosollyal.
-B.-aztán mutattam hogy kéne indulni. És mivel nem akartam illetlen lenni, útközben tovább beszélgettem vele.- És te?-láttam rajta hogy nem éppen van szellemileg velem, ezért újra megkérdeztem.
-Jah.-jött hirtelen zavarba Mike.-Én is a B-be megyek. Ezek szerint osztálytársak leszünk. Van ott néhány ismerősöm, aki a másik osztályba került.-leugrottunk a deszkánkról, mert már meg is érkeztünk. Beszélgetve sétáltunk egészen a találkozó ponthoz.
Egyszerűen fantasztikusan nézett ki az iskola. Óriási épület, gyönyörűen felújíttva, vadonat új focipálya, az udvaron fák, padok, sziklakertek, gyönyörű gyep vette körül az iskola minden pontját. Amikor mentünk épp a füvet öntözték. Amin beléptün a kovácsolt vas kerítésen láttuk, hogy az udvar közepén egy óriási szökőkút van, melynek vize ivóvíz volt.
Már láttuk a gyülekezőt. Messziről láttam ahogy Gerett is megérkezik, de csak bólintottam, mert nem akartam nagy feltünést kelteni azzal, hogy testvérek vagyunk. Odamentünk, majd az ofővel mentünk is az osztályba. Mike rögtön a mellettem lévő padsorba ült. Mivel itt Néma csend volt, mert senki sem ismert senkit. Maj fölcsendült az ofő hangja.
-Sziasztok. Látom mindenki megtalálta a helyét, ahova szeretne ülni. De mot eltoljuk a padokat és körbeülünk, hogy megismerjük egymást.-jelentette ki, majd kicsit hangosabban folytatta, mert eléggé nagy lett a hangzavar.-Gyerünk! Akkor kérlek mondjátok el hogy hogy hívnak, hány éves vagy és hogy milyen barátokat szeretnétek. Kezgyed te!-mutatott rá egy lányra. A lány megszeppenve mondta az adatait, amiket az ofő kért.
-Én Szikszay Vanessza vagyok, 15 éves!-ezután kicsit bizonytalanul és halkan folytatta. Mellesleg gyönyörű lány, visszafogott, de közben elegáns külsővel. -Nagyon nincs elképzelésem barátról, mivel eddig egy sem volt.-mondta szomorúan a lány
-És miért nem?-kérdezték egyszerre többen is. Beleértve engem, Miket és az ofőt is. A többieket addig még nem ismertem.
-Mivel rengeteg nyelven beszéltem, mindig készültem az órákra és sikeres tornász voltam régebben. Egyébként csak egy osztályban voltak barátaim, akik örültek a sikeremnek. Jöhet a követkző!
Így mentek tovább és tovább és tovább... Majd eljutottunk egy sráchoz, akivel rengeteg közöss volt bennünk. Őt Gyurcinak hívták és eléggé jóba lettünk. Amire elérkeztünk a kör végére, az ofő elengedett minket, és mondta, hogy holnap vár minket. Otthon anyu várt, hogy elmehessünk bevásárolni a tanévre. Este nyolcra értünk haza. Annyi mindent vettünk, hogy a sok ruhapróbába teljesen belefáradtam. De asszem most már megyek is aludni, mert asszem holnap le fogank ragadni a szemeim. Kiemelkedő események:

Osztály -nem volt mindenki ott :(
Ruhák -nagyon jól állnak rajtam :)
Ofő -bár mindent megtett, de eddig nem halad túl jól.


Szasza -elkobozták a tv távirányitóját, ezért egész este nálam volt. Asszem nálam is fog aludni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése