2014. november 16., vasárnap

Szeptember 5., péntek

Szeptember 5., péntek

Mivel tegnap rengeteg dolgom volt, nem volt időm naplót írni. Ma reggel elfelejtett csörögni az ébresztőóra, így elaludtunk. Futottam Gerettet felkelteni, de már nem volt a helyén. Lementem a konyhába, megnéztem hogy ott van e, de nem volt. Így hát már nem igazán érdekelt. Fölmentem a mosdóba, de amint benyitottam, hirtelen megvakultam. 5 éves koromban láttam utoljára mesztelenül a tesómat, és nem is akartam többször úgy látni. Ezek szerint az úr nem igazán hallgatta meg a kérésemet. Hirtelen mindketten felsikítottunk.
-Kim!!!!-ordított le-Mennyél má ki!!!! Inkább írd meg a háziaimat.
-Dehogy írom! Te meg öltözz fel. Elaludtunk.
    Hirtelen óriási csend lett, öt perc múlva már indulhattunk is. A szüleim ma nagyon korán mentek. Anyunak tárgyalása volt az ügyfelével, apu pedig a rádióba ment interjút adni az új klippje miatt. A hűtőn találtam egy cetlit, melyen ez állt:

Gyerekek!
Ma későn érek haza. Raktam a pultra 10 000 forintot. Este Gerett menny el Kim elé a zenesuliba, és mennyetek el bevásárolni. Ha jöttök hazafelé, álljatok meg a KFC-ben. Ne helyben egyétek meg, mert apátoknak is kell hozni, és ma hatra itthon lesz. És tudjátok, ha éhes, akkor ideges. Tízórai a hűtőben.
 Puszi: Anyu

-Gerett!!!-Kiáltottam neki- Indulunk!
-Oké megyek
Miután végre el tudtunk indulni eléggé sietősre vettük a fazont

-Gerett!
-Hmm?
-Nem baj, hogy el kellett mondanunk?
-Nem, dehogy. Előbb, utóbb megtudták volna. Így jobb. Amúgy jól látom, hogy neked teccik?-nem reagáltam. Csak azért, mert az egyik legjobb barátja.-Kim?
-Figyelj. Nem akarok nyilatkozni, mert a legjobb barátja vagy-válaszoltam neki lazán
-De a tesód is! Ráadásul ikrek vagyunk. Megbízhatsz bennem.
-Tényleg?- láttam, ahogy halványan elmosolyodik, majd bólintott.
-Igen. Teljes mértékben.-mondta, én meg ölelésre nyitottam a karom, ő pedig viszonozta. Milyen jó, hogy ő van nekem.
A suli elé érve leadtam Gerettet a fiúknak. Láttam, hogy ott van már Mike, így köszöntem neki, majd bementem az épületbe. Amíg álltam a büfé ablaka előtt, nem tudtam eldönteni, hogy mit vegyek Mike-nak. Ekkor hirtelen valaki odalépett mögém.
-Két citromos minyon lesz!-Mike volt az.
-Ahamm-mondtam, majd kifizettem a minyonokat.
-Mi a programod este?-kérdezte
-Elmegyek a zenesuliba, majd azután Gerettel bevásárolunk és megállunk a KFC-ben kaját venni apunak és anyunak. Ezeken kívül tanulokés azután szabad vagyok.
-Ez kábé hány óra körül?-kérdezte fertelmesen szép mosollyal
-Kábé 6?
-Oké. Hatra nálatok leszek.
-Az jó lesz! Majd hülyéskedünk a bátyámmal.
-Ja. Gerett marha jó fej.
-Tudom!
Ezután már siettünk is órára. Első óra matek volt. Nagy dolgozatot írtunk. De eszméletlen, hogy néhányan hogyan puskáztak! Kábé az óra közepén Klau hányásrohamot színlelt. A tanár kifutott vele a wc-re. Azalatt az idő alatt, amíg kint voltak, előkerült egy Macbook, 6 könyv, 2 füzet, Nesszi felhúzta a pólója ujját (teli volt írva képletekkel), Mike elővette a számológépét, Gerett kifutott a tanári asztalhoz, és megkereste a válasokat. Meg is találta, majd ezalapján megírta a tesztet, végül pedig visszavitte a tanár táskájába. A tanár miután visszatért ki is javította őket. Hú, milyen furcsa! Mindenkié ötös lett!
Ez az óra után már semmi érdekes nem történt. Délután Nesszivel mentünk a Studioba. Enikő várt minket és rögtön beküldött a nagyterembe.
-Örülök, hogy így összejöttünk a jobbik diákokkal!- Szólalt meg a Studio igazgatója- Egy olyan hírt küldtek nekünk, hogy a jövő heti x-factorban mi lennénk a sztárvendégek.-Erre a mondatra mindenki ujjongani kezdett.- A Sky full of stars-t fogjuk előadni! Duettet énekel Kim,-nagyon örültem. Nesszi megsimította a vállamat.-és Andy.-mi??? Tudom, hogy híres színész és énekes, de azt nem tudtam, hogy ő is a Studio-ba jár.- Táncosok: Vanessza, Ria, Max, Allen, Sarah, Piper, Logen és Alex. Négy fiú, négy lány. Pont egységes. Akkor jó felkészülést! Minnél gyorsabban legyetek kész, azaz hétvégén is találkozzatok. A táncosoknak a koreográfiát Jenny fogja betanítani, Enikő, te pedig a két énekessel foglalkozz. Mehettek haza! Kivéve a táncosok!
Kifele menet gyorsan fölhívtam Mikeot, hogy nem tud ma átjönni. Hirtelen valaki rámszólt
-Kim, ugye?-igen, Andy volt.
-Igen.
-Örülök hogy veled dolgozhatok. Mellesleg a bátyáddal mi van?
-Csak két perc van köztünk, de jól van.
-Mit szólsz hozzá, ha ma elkezdenénk próbálni?
-Rendben. Hatra el tudsz jönni hozzánk?
-Ott leszek.-mondta.
-Akkor majd nálunk- hirtelen nagyot dobbant a szívem. Ma jön hozzánk!!! Váááá! Lazán intett felém és ment tovább.
Már Gerett is megjött és mentünk végrehajtani a feladatunkat.
-Elhoztad a bevásárlási listát?-kérdeztem, amikor beléptünk a Tesco-ba.
-Azt hittem te hozod!-válaszolta
-Jajj a francba!!! Még ezt is elcsesszük? Mi ez?
-Oké, ne ess pánikba Kim. tudom, hogy te rosszul viseled, ha elszúrsz valamit, de én már megszoktam. Te eddig még semmit nem rontottál el, én viszont mindent.-hopp, és már megint igaza van,
-Rendben. Kell kenyér és zöldségek. Te veszed a kenyeret, a vajat és a szalámit, én meg a zöldségeket, gyümölcsöket és innivalókat. Az önkiszolgálónál találkozunk.
Miután megvoltam, mentem az önkiszolgálóhoz. Gerett már ott volt.
- Oké, minden meg van.
-Siessünk!-mondtam
-Miért is?
-Mert Andy jön próbára!- csúszott ki a számon
-Mi?
-Figyelj. Duettet énekelünk jövő héten az x-faktorban, mint sztárvendégek.
-Aha, értem. Akkor siessünk.
Amint végeztünk futottunk is a KFC-be.
-Sziasztok miben segíthetek?-mosolygott ránk az eladó lány.
-Szia. Két nagy longer és két nagy wrap menü lesz.
-Melyik lesz nektek?
-A longer.
-Adhatom páros menüben?-kérdezte nagyon szép mosollyal. Hoppá. Még csak most esett le mire gondolt.
-Nem!! Mi csak ikrek vagyunk! Szó se lehet róla!
-Bocsi, akkor hozom is amit rendeltetek.
-Az jó lesz!-mondtam a lánynak, majd a lány bement az adagunkért- Ezt el sem hiszem Gerett! Már megint egy párnak néztek minket. Pedig mi nem is vagyunk az.
-Ja. Én helyes vagyok, te viszon nem.
-Mondjuk inkább hogy ugyan olyan jól nézünk ki!!!!
-Ha akarod!
-Itt is van a menütök! Elvitelre lesz?
-Igen.
-Akkor további jó étvágyat! Sziasztok!
-Köszi, szia!
Háromnegyed hatra otthon is voltunk. Épp hogy volt időm rendet rakni, megzuhanyozni, kiválasztani valami jó cuccot és kisminkelnem magam. Mire leültem az ágyamra, már csengettek is. Gerett indult a lépcsön lefelé, de én arrébb löktem őt. Így én nyitottam ajtót.
-Szia!-köszönt fertelmesen szép mosollyal
-Szia!
-Akkor mehetünk próbálni?-kérdezte
-Igen, mehettek!-szólt nekünk Gerett
-Szia haver! Most a húgodhoz jöttem de majd holnap ütközünk.
-Rendben. Na jó próbát!- és végre otthagyott minket Gerett.
-Akkor mivel kezdjük?-kérdeztem
-Például mesélj valamit magadról.
-Oké. Imádok táncolni, énekelni. Anyám építészmérnök, apám zeneszerző. Garett a testvérem, csak két perc van köztünk. Gördeszkázok a tesómmal. Fertelmesen rossz vagyok technikából...
-Vettem észre-mondta röhögve Andy.
-Hát ja. De most te gyere.
-Oké.-mondta sóhajtva- Imádok deszkázni és a tesóddal lógni. Ezen kívül szeretek énekelni, de csak a szüleimért csinálom. De most mennyünk próbálni.
-Iz jor szkáááj, iz jor szkáááj fullof sztársz. Ájm gonna gíív in máj hárt. Ou. Iz jor szkááj, iz jor szkááj full of sztársz, áj think öbaut júúúúúúú.Áj think öbáut júúúúúúú.
-Nem volt rossz,-mondta elismerően Andy.-de most mennem kell.
-Rendben! Akkor majd hétfőn.
-Hétfőn.-kikísértem őt.
Amint fölmentem, megnéztem Gerettet, hogy mit csinál. Hát nagy kár volt. Lentre kiraktam. Fölnéztem a facebookra és megint nem volt semmi. Csupán néhány farmville felkérést kaptam Klautól. Na meg fölrakott egy tucat Minecraft videót, amikhez kommentelte, hogy okvetlenül nézzem meg. Végig néztem őket. Ez a James MC ritka hülye gyerek! Na mind egy. Elmentem zuhanyozni, megtanultam a spanyolt (hétfőn nagy dolgozat) és már mentem is aludni, amikor megjött apu.
-Megjöttem! Hol a vacsi?-kérdezte
-A pultra raktam!-kiabáltam neki, miközben futottam le a lépcsőn
-Wrap-ot hoztál?
-Igen, nem jó?
-De. Pont azért kérdem.
-Rendben.
-Garett hol van?
-Épp mázolja magára a wasabi szószt, miközben Odüszeiát olvas.
-Kötelező olvasmány?
-Igen. Én már a nyáron kiolvastam, ő viszont most kezdte.
-És mikorra kell?-kérdezte sóhajtva
-Hétfő.
-Olvass csak Garett!!!-kiabált föl neki
-Apu, ha nem baj fölmegyek. Hulla vagyok.
-Mennyél csak! Én is fönt leszek, és az ágyból fogom nézni a meccset.
-Amúgy anya mikor jön haza?
-Azt mondta 11-re itthon van.
-Üzleti vacsora?
-Igen. Na mennyél.
-Jó éjt!
-Neked is!
Fölmentemés bebújtam az ágyamba. Kábé fél tizenegykor hallottam kapunyitódást. Fölültem, és mivel az ágyammal szembe üveg fal van, ezért kinéztem és láttam, ahogy bejön. Szegénynek hosszú napja lehetett. De megyek is aludni. Kiemelkedő események:
Andy- jesszusom! Nekem tűnik úgy, vagy tényleg egyre helyesebb. Na meg hogy jövő héten duettet éneklünk... Az már kicsapta a biztosítékot nálam
Gerett- rendes tőle, hogy a legjobb barátja előtt tartja miattam a szavát. Viszont elképesztően undorító volt amit könyv olvasás közben csinált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése