2014. november 14., péntek

Szeptember 2., kedd

Szeptember 2., kedd
Te jó ég! Ma rettenetesen jó napom volt! Na de az elejéről. Reggel a suli elé érve megálltam a lépcső előtt, mert a fiúk hívtak bandázni.
-Sziasztok!-köszöntem, viszonylag lazán.-Ki az új tag?
-Ő ítt Andy!- jelentette ki Zsolti. Annyira tartottam a szemkontaktust vele, hogy végül rájött mit kéne csinálnia.- Ja. Andy, ő meg itt Kim.
-Halljátok, ki látta már a MacBookomat? Sehol nem találom.
-Matu.-hunytam le a szemem-A kezedben van.- Erre mindenkiből kitört a röhögés
-Ja! Tényleg! Te egy zseni vagy!
A fiúk tovább beszélgettek én meg csak hallagattam őket. Közben picit elbambultam, és pont láttam ahogyan Bordásné a mutatópálcájával deréken üt egy lányt. Na szép is! Majd miután az osztálytársaim nagy röhögésbe kezdett, hirtelen elkezdett felénk csörtetni. Abban a pillanatban összeszorult a gyomrom és vártam, mi mit fogunk kapni.
-9/b! Látom mennyire szeretitek a frisslevegőt! De most tűnés befelé! Vanessza, Klarissza, Kim, valamint Kitti és Arianna! A zenész felvételi miatt az utolsó óráról elkértek, hogy legyen időtök bemelegíteni! És Martákos Máté! Azonnal tüntesd el azt az alma terméket, vagy én fogom eltüntetni! És mégvalami! Andy Smith! Nem kell a ,,nagymenőt,, játszani és nekidőlve a falnak zenéthallgatni! Itt ma mindenki megőrült?
Egy biztos. Bordásné ma tuti!
Az órák ma meglepően gyorsan teltek. Legalábbis a technikáig. Mint minden óra elején Paty nézi, hogy jön-e a tanár. De nem jött. Így mindenki azt hitte, hogy lyukasunk lesz. Hát tévedtek. Kicsit késve megjött a tanár. Óriási hangzavar fogadta őt és emiatt be is rágott.
-Mindenki!!!!!-ordította el magát.- Aki nem lesz fél másodperc múlva a helyén az az ajtón kívül hallgathatja az órát!-majd lassan lecsillapodott.- Most pedig mindenki bemutatkozik azzal, hogy készít egy kicsi áramkört. Hozzávalók az asztalomon!- na innentől már akkora csend lett!
Próbáltam valamit kezdeni a két kábellel, de valahogy nem ment. De ha a kábelekkel nem megy akkor hogy fogom az égőt és a kapcsolót is rárögzíteni????? Itt már megáll a tudomány. De miért várnak el ilyet egy lánytól? Miért büntetsz??? Miért? Miért?
-Nos, most névsor szerint kijöttök a tábla elé és bemutatkoztok, valamint megmutatjátok, hogy mit csináltatok.- és így mentünk addig, míg el nem értünk hozzám.- Kim North- Ijjj!!!! Mit fogok én kapni ezért!
-Én Kim North vagyok, zenész és művész tehetség. Egy picit sem konyítok a technikához!
-Azért bemutatod?
-Hát persze! - jelentettem ki, majd letettem a két kábeldarabot az asztalra.- Ennyit tudtam csinálni!
-Micsoda szemtelen egy lány! Most kimész az órámról!
-De...
-Semmi de! Tehetségtelen, pimasz, szemtelen és tiszteletlen. Ez mind elég ahoz, hogy haragban legyek veled. És most ha megbocsájtasz!- mutatott az ajtó felé. Én meg kiballagtam és gondoltam, ha már nem mehetek órára, akkor már had vegyek néhány minyont.
Az órák után hazamentünk a csajokkal és onnét vitt minket apu a zenesuliba.
-Aztán jók legyetek!-köszönt el tőlünk én meg csak intettem neki egyet.
Aztán csak ránéztem a sulira és tudtam, ha bejutok az egész életem más lesz. A modern épület előtt néhány diák gitározott és énekelt, a padok előtt pedig koreográfiát tanultak be. Bementünk az épületbe és rögtön útbaigazítottak.
A felvételi pillanatait nem igazán részletezném, annyi elég, hogy jól szerepeltem, és hogy mától Studio-ba járok. Felvettek!!! FELVETTEEEEEK!!!!! De sajnos nem mindenkinek sikerült ilyen jól a felvételi. Például klau nem jutott be. Ez elég volt nekem. Ez kicsit meg is pecsételte a napomat.
Miután megtanultam és összepakoltam a cuccaimat, fölnéztem a netre. Azonnal beugrott egy e-mail. Idézem:

Kedves Kim!
Mivel ma csatlakoztál a csapathoz mostantól nagyon sokminden fog rád várni. Zongora, gitár leckék, valamint táncórák. Minden nap 15:00-tól a Studio tánctermében találkozunk!
Köszi hogy erősíted a csapatot!
Eni
Ezután beugrott egy másik e-mail. Ezt is írom:

Tehetetlen, nyomorult Kim!
Ma elvette tőlem a világ egyik legfontosabb dolgát. Egész életemben arról álmodtam, hogy bekerüljek a művészeti suliba erre jössz te és véget vetsz mindennek! Így is visszaszerzem! Ha kell az életem árán is! Másrészt meg tönkre foglak tenni! Azt hiszed hogy jól táncolsz? Hát akkor nagyon de nagyon tévedsz. Ezt a napokban be is fogom bionyítani. És még valami! A tánc ideje már lejárt. Ahogy a tiéd is! Na csá!

XoXo:
Ria

Na ez a csaj nem semmi! Kicsit kezd elegem lenni belőle már az év elején. Ajjaj!
Aztán megnéztem a Facebookot. Rögtön bevillant egy ablak. Krisz írt:
Mike: Hogy ment a tánc?
Kim: Bejutottaaam!!! Na meg Nesszi is.
Mike: Az jó! Holnap eléd megyek deszkával. Ok?
Kim: Rendben! Aztán délután majd megihatunk valamit Nesszivel, Klauval és veled. Mit szólsz hozzá?
Mike: Benne vagyok!! Na de most megyek! Gyurci keres, mert szerelmi tanácsadásra szorul.
Kim: :D Na menny te szerelmi tanácsadó!
Mike: Megyek is. Látom te is nagyon szenvedsz! Szombat 5 óra?
Kim: Nagyon vicces valaki! Na szia!!!
Mike: Cs.

Ezután kiléptem és mentem is aludni. Még kicsit rajzoltam, aztán mentem aludni.

Zenesuli- a világ egyik legjobb napja volt ez
Andy - marhára tetszik a srác!! De nem tudom hogy be-e jövök neki!!!
Mike - rendes tőle, hogy érdekli hogy mi van velünk. Asszem az egyik legjobb barátom!!
Technika- régen nyertem a technika versenyeket, ma meg csak úgy kifog rajtam két kábel, egy kapcsoló és egy égő? Ez nem igazán fééér!!!! Bezzeg Gerettnek megy! Különben kezdjük egyre kevésbé szégyelni hogy ikrek vagyunk, ezért holnaptól tényleg együtt megyünk suliba. Persze azt, hogy ikrek vagyunk azt még szerencsére senki nem tudja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése