2014. november 13., csütörtök

Szeptember 1., hétfő

Szeptember 1., hétfő

Ma több dologgal is szembesülnöm kellett. De csak szépen sorjában. Reggel normálisan keltem (a hajam szokás szerint égnek állt), gyorsan megreggeliztem és már indultam is volna a suliba, ha addig nem kezd el szakadni az eső. Emiatt megkellett keresnem egy esernyőt(fogalmam sincs hogy hova tűnnek nálunk) és újra elindultam. Bár amire odaértem még alig láttam valakit az osztályunkból a suliban. Fölmentem a lépcsőn, majd be az osztályterembe. Lültem a székemre és csendben jogi kötelességeket tanulmányoztam, amikor két lány odajött hozzám. Mind a kettő anorexiás. Majd harsányan köszöntöttek.
-Szia! Az én nevem Aria, de hívj csak nyugodtan Riának. Ő meg itt Zsófi.
-Sziasztok!
-Gondolom, mivel gimiben vagyunk, gondolom nagyon számítt hogy menő legyél. Mivel mi mind a ketten szépek és gazdagok vagyunk, és ezáltal menők is, na meg hát te se vagy annyira csúnya, ezért illenél közénk. Lenne kedved?-kérdezte, én meg nagyon ledöbbentem. Természetesen rögtön nemet mondtam, majd ők erre puffogva kirontottak a teremből és kijelentették, hogy ezzel ellenségre találtam. Na jó. Eddig még nem volt ,,ellenségem,, de egyszer mindent ki kell próbálni, nem? Oké, inkább hagyjuk ezt. Később megérkeztek a többiek, velük eggyütt Mike, Nesszi, Klarissza és Gyurci is. Ők az eddigi barátaim. Nesszi három minyonnal lépett be a terembe. Majd odajött hozzám és kedvesen köszönt.
-Szia!
-Szia!
-Hoztam minyont neked is és Klarisszának.-tartotta felém a minyont én meg elfogadtam.
-Köszönöm. És tényleg. Hány nyelven beszélsz?- kérdeztem, majd megláttam, hogy Klau is catlakozik kis társaságunkhoz.
-6-on anyanyelvi szinten, 4-et nagyon jól és 3-at tanulok.
-HUHH! Ez nem semmi!- tanakodtam, hogy meg-e kérdezzem hogy lenne-e a barátnőm. Aztán végül mást mondtam. Mert milyen ovis dolog már az, hogy megkérdem akar-e lenni a barátnőm.- Figyu. Azon gondolkodtam hogy nem e lenne kedvetek eljönni velem a Plázába?- időközben azért lezdtem többesszámban beszélni, mert csatlakozott hozzánk Klau is.
-Persze!- mondták egyszerre óriási vigyorral. Ez jó jel :)

Az első két osztályfőnöki viszonylag gyorsan eltelt. A szünetben vettünk valamit észre a lányokkal.
-Hol van ez a zenesuli?-kérdeztem
-Nem tudom-mondta Klau.- Nézd! Most lesznek felvételik. Mi lenne, ha jelentkeznénk? Nem vesztenénk semmit!
-Ez tényleg jó ötlet-jelentettük ki Nesszivel és gyorsan fölírtuk a neveinket.
-A felvételi holnap délután lesz. Akkor megállunk nálatok Kim, jó?
-Oké!

Miután végelett az óráknak, mindenki hazament, így én is. Otthon bepakoltam a sport cuccot, amiben holnap fogok felvételizni táncból, majd fölnéztem a Facebookra. Semmi érdekes. Mindenkinek pörgött a fala, csak a miénk nem. Hát ez pecch!:( 

Kiemelkedő pontok:

Zenesuli – féleeeek!!! Mi van, ha elszúrom a táncot?

Suli – Hogy lehet valaki ennyire pofátlan, hogy elhív a társaságukba, mert szép vagyok és javítanám a banda külsejét. Ráadásul egy osztályba járunk, szóval sok sikert Kim! Azon fölül meg lett életem első ellensége! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése